Конспекти уроків+презентації
Конспекти уроків та презентації уроків
Посилання учням 10-х класів для проходження онлайн тестування за темою "Індустріалізація. Колективізація"
https://docs.google.com/forms/d/1pqH_pPkck1ShvNvtnXSG2YZs261KTU3x4J3h-Rw2XPI/edit?usp=drive_web
або
https://goo.gl/forms/MP6JDETLoCYjmien2
--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Завдання для тематичної роботи з історії України для 11 класу.
І
Варіант
1.
Укажіть, коли було проголошено «Декларацію про державний суверенітет України».
А 16 липня 1990 р. В
1 грудня 1991 р.
Б 24 серпня 1991 р. Г 26 жовтня 1990 р.
2. Впровадження економічних методів управління
ринкового типу і розширення прав підприємства передбачав закон:
А Про
індивідуальну трудову діяльність. Б Про заходи щодо подолання пияцтва.
В Про державне
підприємство Г Про заходи
щодо посилення боротьби з нетрудовими доходами
3. Наслідком шахтарських
страйків стало:
А закриття небезпечних шахт. Б
закупівля новітніх гірничих комбайнів.
В підвищення зарплатні. Г
вимога виходу України зі складу СРСР
4.
Який регіон України перебрав нА себе
роль «українського П’ємонту» у
другій половині 80-х рр.?
А Крим; Б Львівщина; В Донбас; Г
Одещина.
5.Поясність
поняття: «гласність», «плюралізм»
6.
Складіть ІП особистості: Іван Миколайчук
7.
. Впізнайте явище/подію, вкажіть її причини та наслідки.
“Дорогі
співвітчизники! У ніч на 19 серпня в Москві вчинено антиконституційний
державний переворот. Владу злочинно захоплено верхівкою військово-промислового
комплексу і КДБ та правоконсервативного крила КПРС. До самозваного державного
комітету з надзвичайного стану ввійшли особи, давно відомі своїми реакційними
великодержавницько-шовіністичними поглядами.”
ІІ
Варіант
1.
Укажіть, яке питання було винесено на референдум 1 грудня 1991 р.
А введення в республіці посади президента
Б підтвердження Акта проголошення незалежності України
В можливість збереження СРСР
Г проголошення «Декларацію про державний суверенітет
України»
2. Об’єднання партійної номенклатури у парламенті називалося:
А «Група 239».
Б Демократичний
блок.
В Народна рада. Г Демократична
платформа
3. Головою Народного Руху України за
перебудову на Установчому з’їзді було обрано:
А
С. Хмару; Б Л.Лук`яненка; В І.Драча; Г В.Чорновола.
4.
Живий ланцюг «Українська хвиля» у 1990 р. простягався:
А від Києва до
Сімферополя; Б від Києва до Донецька;
В від Києва до
Львова; Г від Львова до Донецька.
5.Поясність
поняття: «інфляція», «лібералізація»
6.
Складіть ІП особистості: Василь Стус
7.
Охарактеризуйте процеси, що зумовили появу в роки перебудови масового
страйкового руху. Визначте його здобутки та наслідки.
ІІІ Варіант
1.
Укажіть, хто став першим секретарем ЦК КПУ після звільнення з цієї посади
В.Щербицького.
А В.Івашко В С.Гуренко
Б Л.Кравчук Г І.Плющ
2. Метою політики “перебудови” М. Горбачова було:
A перетворення СРСР на оновлену федерацію; Б проведення соціально-економічних
реформ; B проведення політичної
реформи;
Г в удосконаленні всіх сфер життя радянського суспільства.
3. Характерною рисою багатопартійності в Україні
було:
А Партії зовсім не впливали на політичне життя, Б Нові партії активно об’єднувались в
політичні блоки, В Більшість партій були
правих політичних поглядів. Г Найбільше впливу і можливостей мала КПУ
4.
Першою формально задекларованою партією стала:
А Демократична партія України; Б
Українська християнсько-демократична партія; В Українська республіканська
партія; Г Соціал-демократична партія України.
5.Поясність
поняття: «перебудова», «ринкові відносини»
6.
Складіть ІП особистості: Володимир Івасюк
7. Яку
роль відігравав Народний рух України в боротьбі за незалежність?
ІV
Варіант
1.
Національно-демократичний рух в Україні в роки перебудови очолювався:
А інтелігенцією В селянами
Б робітниками Г армією
2. Курс “прискорення” ставив своєю
метою:
А методи управління ринкового типу на підприємствах;
Б реконструкція промисловості; В збільшення обсягів виробництва в легкій та харчовій
промисловості; Г підвищення зарплат і
пенсій.
3
Позначте, коли відбувся перший страйк шахтарів України:
А травень 1989
р.; Б липень 1989 р.;
В жовтень 1989
р.; Г березень 1990 р.
4.
«Група 239» у складі Верховної Ради України, обраної в березні 1990 р.,
представляла інтереси:
А комуністичної
більшості; Б центристів; В опозиції; Г лівих сил.
5.Поясність
поняття: «референдум» , «сувернітет»
6.
Складіть ІП особистості: В’ячеслав Чорновіл
7. Впізнайте явище/подію, вкажіть
її причини та наслідки.
“Сьогодні площа Жовтневої революції, де
розмістилося наметове містечко студентів, нагадує вибухонебезпечний механізм.
Хитання збуджують всю республіку, а її серце сьогодні, даруйте, шановні
депутати, все-таки не в парламенті, а тут, поряд з голодуючими студентами…”
Коментарі
Дописати коментар